همین برای مردنم کافیست
قبرستان سیاه
دلتنگی
نگارش در تاريخ شنبه 15 مهر 1398برچسب:, توسط تنهایی

در سینه مانده نفــــــــــــس هایم......... 

همین برای مردنــــــــم کافی است.....جای توخالــــــــــــــــــــــیست..............

دل تنـــــها....غـــــــم تو.    .یاد تو.. همین ها برای

                                    شکستــــــن بغضـــــــــم کافی است.

....و یاد توسـت ..که لحظه هایـــــــــــم را به دوش میکشد…

تک وتنها...........مانده ام و ایستاده ام...و با تمام وجود

            به خوشی های   بعد از تو   پشت کرده ام….

این غصه های لعنتی.........که دارند...تو رو از من دور میکنند.....

واین ثانیـــــــــه ها همه دست به دست هم داده اند........تا اشــــــــــک منو در بیارند

لحظـــــــه هایم...... هوای مردن گرفته اند.......

کاش این اخرین درد نوشته من باشه.. اگه بشه ..چی میشه.

.. دلتنگی اش زیاد شد....شانه هایش....توان نداشتند..اشک هایش کمک نکردند.........و سرانجام ...دق مـــــــــــرگ شد.

وباز هم دوست دارم...ودوست دارم........ و بارها دوستت دارم...........

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: